FAQ

Har du spørgsmål til dit medlemskab? Se vores oftest stillede spørgsmål herunder eller kontakt vores supportafdeling.
Kontakt support

Hvordan kommer jeg i gang?

Vi har en let guide i 4 trin, som hurtigt får dig i gang med dit første kursus.

Line Kronborg Eegholm

Updated: 23. februar 2023

Er online undervisning godkendt som obligatorisk efteruddannelse?

Ja, af bekendtgørelsen om efteruddannelse af revisorer (BEK nr 856 af 21/08/2019) fremgår det at: ” E-learning eller tilsvarende IT-baseret undervisning kvalificerer som efteruddannelse, såfremt det faglige niveau og den tidsmæssige udstrækning kan dokumenteres.” Læs bekendtgørelsen ved at følge dette link: Bekendtgørelse af 2019 om obligatorisk undervisning

Line Kronborg Eegholm

Updated: 17. marts 2023

Holder I styr på mine kursustimer for mig?

Ja det kan du tro, du kan altid se hvor mange timer du har optjent, og dine kursusbeviser ligger altid online lige ved hånden. Hvis du uploader kursusbeviser fra andre kursusudbydere, via vores uploadfunktion, har du det hele samlet på ét sted. Se mere under din profil

Line Kronborg Eegholm

Updated: 3. februar 2023

Er det også interessant for specialister?

Line Kronborg Eegholm

Updated: 5. januar 2023

Med over 175 kurser online og flere på vej, dækker vi ret bredt. Vores målgruppe er ikke superspecialister, denne lille gruppe har typisk mere glæde af smalle ERFA-grupper og kurser i udlandet. Men selv for revisorer med et relativt smalt område, vil flere af vores kurser være interessante. Som eksempler kan nævnes vores kurser i forældelse og persondata, som emner der vil være relevante for de fleste uanset specialisering. Rent prismæssigt skal man kun vælge 2 kurser, før et års medlemskab er tjent ind. Så ja, vi mener også at et medlemskab kan være relevant for specialister. Se mere om vores medlemskaber her.

Kan jeg så bare tage alle mine kursustimer på én gang og så melde mig ud igen?

Ja, det kan du godt - du er blot bundet i 12 måneder ad gangen. Men vi håber naturligvis på, at vores konstante udvidelse af kursusudvalget, gør det attraktivt for dig at blive ved med at tilegne dig ny faglig viden hos os.

Line Kronborg Eegholm

Updated: April, 23, 2023

Er der yderligere omkostninger for mig?

Alt er inkluderet i vores premium-medlemskab, så der er ingen ekstraomkostninger. Du sparer derimod omkostninger til transport og forplejning som ofte er forbundet med de fysiske kurser og desuden er der ingen transporttid til vore kurser – dem har du altid med dig. Dog skal du have en enhed, som kan afspille video samt en internetforbindelse.

Line Kronborg Eegholm

Updated: 9. maj 2023

Skal jeg så tage alle mine kurser hos Revikurser, hvis jeg tegner et premium-medlemskab?

Naturligvis behøver du ikke det. Vi har sat prisen på medlemskabet, så der burde være luft i de fleste kursusbudgetter til at supplere med traditionelle tilstedeværelseskurser også.

Line Kronborg Eegholm

Updated: 3. marts 2023

Min fremgang bliver ikke registreret

Hvis din fremgang ikke bliver registreret når du ser video kan det skyldes følgende:

* Dårlig eller ingen internet forbindelse. Prøv at genstarte, eller skifte til en anden, gerne kablet forbindelse.
* Usupporteret browser. Vi anbefafer at bruge den nyeste Chrome, Firefox eller Safari.
* Tracking eller Javascript blokering. Nogle browsere, addons, firewalls, og andet blokerer nødvendige services for at registrere fremgang. Vi sigter efter at bruge underleverandører der er sikre, og ikke blive blokeret, men det er ofte udenfor vores kontrol. Prøv at reducere blokerende indstillinger.

Genstart af din pc, eller skift til andet device kan også hjælpe.

Hvis dine problemer fortsætter, kontakt vores support. Kom gerne med oplysninger om hvilken browser, OS. Tag gerne billeder eller video.

Line Kronborg Eegholm

Updated: 15. maj 2023